Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    За свалянето ги свалих. Ще видя как ще го слагам новия колектор. Дано да успея само отгоре, че отдолу ми се вижда невъзможно. Да не говорим, че и в момента нямам достъп до канал.
    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
      За свалянето ги свалих. Ще видя как ще го слагам новия колектор. Дано да успея само отгоре, че отдолу ми се вижда невъзможно. Да не говорим, че и в момента нямам достъп до канал.
      Всичко се маха и слага отгоре, правено е многократно!
      ( в това число и бензиновите щуротии и вакумните маркучи)

      Доста пъти се вади единия вакумен маркуч при мен (от дошлото налягане), но от гърмеж също може да излезне а от там да дърпа въздух което да се отрази на работата на двигателя!
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #33
        Като спомена за вакууми, дали е възможно да е прецакан вакуумния регулатор за налягането на горивото и от там да се получава натичане на бензин и това запалване в колекторите?
        Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
          Като спомена за вакууми, дали е възможно да е прецакан вакуумния регулатор за налягането на горивото и от там да се получава натичане на бензин и това запалване в колекторите?
          Ако е пробила мембраната ще има много бензин и няма да се само на палене проблемна.
          Обикновенно пукане във всмукателен колектор е от бедна смес, а ако гърми в гърнетата е от богата смес. Всичко това, ако няма проблеми с газоразпределението откъм валове и зацепване.


          Даването на газ, води до пристрастяване!
          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
          Volvo V50 2.0D by RuBig

          Comment


          • #35
            Може. При мен е само при палене и ако студена я изфорсирам на бензин. Иначе като загрее никакъв проблем.
            Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

            Comment


            • #36
              Точно така, пукането в колектора е от бедна смес.
              Ако имаш проблеми с паленето, не задържа обороти, и трябва да я палиш втори път, след това студена не се форсира, забива муцуната, не върви, пука, и когато загрее се оправя напълно - това са мръсни дюзи!
              Чистиш ги професионално и колата дори зимата в най-големия студ може да я подкараш веднага, студена, без да забива муцуната и да пука.
              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщение
                Точно така, пукането в колектора е от бедна смес.
                Ако имаш проблеми с паленето, не задържа обороти, и трябва да я палиш втори път, след това студена не се форсира, забива муцуната, не върви, пука, и когато загрее се оправя напълно - това са мръсни дюзи!
                Чистиш ги професионално и колата дори зимата в най-големия студ може да я подкараш веднага, студена, без да забива муцуната и да пука.
                Може и така да е, но миналата година ги чистих дюзите. След това чистене пак си остана трудното палене но тогава не пукаше.
                Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                  Може и така да е, но миналата година ги чистих дюзите. След това чистене пак си остана трудното палене но тогава не пукаше.
                  Аз имам един комплект инжектори, които ми ги чистиха и колата започна да пали с тях с много въртене. Иначе като запали всичко е ок и се кара нормално, но паленето беше мъка за стартер и акумулатор.


                  Даването на газ, води до пристрастяване!
                  Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                  Volvo V50 2.0D by RuBig

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                    Като спомена за вакууми, дали е възможно да е прецакан вакуумния регулатор за налягането на горивото и от там да се получава натичане на бензин и това запалване в колекторите?
                    При мен имаше друг проблем с вакуумния регулатор и по-точно с другата джаджа, която прилича на него - гасителя на импулси. Беше му изкривено щуцерчето и смучеше въздух от там яко.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                      При мен имаше друг проблем с вакуумния регулатор и по-точно с другата джаджа, която прилича на него - гасителя на импулси. Беше му изкривено щуцерчето и смучеше въздух от там яко.
                      по-скоро се е изливал бензин оттам, ако е било с нарушена цялост... и си губел налягане.


                      Даването на газ, води до пристрастяване!
                      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                      Volvo V50 2.0D by RuBig

                      Comment


                      • #41
                        Furious 155, искаш да кажеш, че може да не са ги изчистили инйекторите както трябва ли? Аз имам един комплект от старата колица, но не са чистени. Мога за проба да ги сложа тях, без да ги чистя?
                        Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                          Furious 155, искаш да кажеш, че може да не са ги изчистили инйекторите както трябва ли? Аз имам един комплект от старата колица, но не са чистени. Мога за проба да ги сложа тях, без да ги чистя?
                          Пробвай с друг читав комплект. Незнам как са ги чистили моите, но с тези инжектори колата палеше с много въртене. Иначе после си вървеше съвсем нормално. Даже още си ги пазя 4-те. Те ми бяха оригинално на колата.
                          Last edited by Furious 155; d.m.y г., 09:01.


                          Даването на газ, води до пристрастяване!
                          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                          Volvo V50 2.0D by RuBig

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                            по-скоро се е изливал бензин оттам, ако е било с нарушена цялост... и си губел налягане.
                            Не, не, въздух си смучеше...мислиш ли че не пробвах с уста да надуя маркучето

                            Comment


                            • #44
                              Колеги, смених колекторите и колата запали без проблем. Само, че докато слагах колекторите реших да направя и някои други неща-къде с причина, къде без причина. Та, оказа се, че имам само две читави дюзи и ги сложих на първи и втори цилиндър. Освен това, смених и вакумните маркучи на регулатора на налягане на бензина, на газовата също и едно бензиново маркуче, което връща бензина от рейката. Реших да проверя и свещите и се оказа, че всичките са с керемидено кафеникав цвят. Все пак бяха ми останали 4 нови свещи и смених тези, на които ми се стори, че разстоянието между полюса и електрода е по-голямо. След всичко това сега незнам откъде може да е дошло взривяването на колекторите. Все пак си остана това трудно форсиране на бензин, докато колата още е студена. Реших, без да знам дали трябва или не, да проверя съпротивлението на температурния датчик, който е сложен на термостата. При 20 градуса температура на водата съпротивлението беше 2,1 килоома, а пише, че трябва да е 2,5 килоома. Това дали е прекалено голяма разлика и трябва да го сменям?
                              Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                                Колеги, смених колекторите и колата запали без проблем. Само, че докато слагах колекторите реших да направя и някои други неща-къде с причина, къде без причина. Та, оказа се, че имам само две читави дюзи и ги сложих на първи и втори цилиндър. Освен това, смених и вакумните маркучи на регулатора на налягане на бензина, на газовата също и едно бензиново маркуче, което връща бензина от рейката. Реших да проверя и свещите и се оказа, че всичките са с керемидено кафеникав цвят. Все пак бяха ми останали 4 нови свещи и смених тези, на които ми се стори, че разстоянието между полюса и електрода е по-голямо. След всичко това сега незнам откъде може да е дошло взривяването на колекторите. Все пак си остана това трудно форсиране на бензин, докато колата още е студена. Реших, без да знам дали трябва или не, да проверя съпротивлението на температурния датчик, който е сложен на термостата. При 20 градуса температура на водата съпротивлението беше 2,1 килоома, а пише, че трябва да е 2,5 килоома. Това дали е прекалено голяма разлика и трябва да го сменям?
                                Преди да ръчкаш там си калибрирай уреда. Тоест, свери го с някое съпротивление с близко съпротивление. Иначе имаш право да се съмняваш
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X